تردمیل|فروشگاه خرید تردمیل خانگی|تردمیل باشگاهی
5 نکته مهم قبل از خرید صندلی ماساژور
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

1- قیمت صندلی ماساژور : مهم ترین بحث برای خرید هر نوع کالایی بحث قیمت آن می باشد که بسیار حائز اهمیت است .قیمت ها برای خرید صندلی ماساژور بسیار متغیر می باشند و اختلاف قیمت ها بخاطر نوع صندلی ، برند، امکانات و کیفیت صندلی ماساژور می باشد.

 البته قیمت همیشه تعیین كننده نیست، پیشنهاد می كنیم علاوه بر در نظر گرفتن قیمت های مختلف، پارامتر های زیر را نیز در نظر گرفته و بر روی مشخصات دستگاهی كه مناسب شماست تمركز نمایید. با دیدن همه مدل های صندلی ماساژور در بانی اسپرت، می توانید گزینه مناسب تر با توجه به بودجه مورد نظر خود بیابید .
2- مشورت با پزشک در ارتباط با خرید صندلی ماساژور : شاید بدن شما مجاز به استفاده از صندلی ماساژور نباشد یا اینکه بعد از استفاده دچار آسیب جدی شود ، پس بهتر است قبل از استفاده حتما با پزشک مشورت نمایید.

3- ابعاد و طرح و رنگ صندلی ماساژور : برای همه ما طرح و رنگ بر اساس ست لوازم منزلمون بسیار مهم می باشد و صندلی ماساژور هم از این قاعده مستثنی نیست . شما می توانید طرح و رنگ مورد نظرخود را انتخاب کنید . همینطور ابعاد صندلی نکته بسیار مهمی می باشد زیرا در خانه های جدید بحث فضای اشغالی ، یکی از نکات اصلی خرید دستگاه می باشد.

4- قابلیت های صندلی ماساژور : بهتر است قبل از خرید صندلی ماساژور از امکانات و قابلیت هایی که می تواند داشته باشد اطلاعات کسب کنید. صندلی های ماساژور ویژگی های زیاد و متفاوتی دارند که برخی از این ویژگی ها در زیر اشاره شده است.

کیسه های هوا : دارا بودن کیسه های هوا در نقاط کمر و نشیمنگاه و بغل نشیمنگاه و ساق پا و دست ها
تعداد نواحی ماساژ دهنده : قابلیت ماساژ در نواحی کمر و پاها و نشیمنگاه و دست ها
انواع ماساژ : انواع مختلف ماساژ از قبیل ماساژ موجی ، کششی ، بادی  و  ویبره
قابلیت تنظیم نواحی ماساژ : امکان تنظیم ماساژ در قسمت های مختلف صندلی ماساژور مانند قسمت پا و پشت سر و ناحیه کمر
گرمکن : دارا بودن گرمکن در ناحیه کمر و یا قسمت های دیگر
قابلیت ماساژ ساق پا و کف پا ، دست
تنظیم زمان استفاده از صندلی ماساژور : زمان استفاده از مبل ماساژور  قابل تنظیم است .
قابلیت پخش موزیک و ویدئو : قابلیت پخش موسیقی یا ویدئو که توسط کابل مخصوص یا فلش امکان پذیر می باشد.
نوع نمایشگر : LCD  یا  LEDو یا ریموت کنترل ساده
تعداد ماساژ اتوماتیک : وقتی گفته می شود صندلی ماساژور با 6 نوع ماساژ اتوماتیک ، یعنی 6 نوع ماساژ را بدون برنامه ریزی اعمال می کند و نیازی به برنامه ریزی ندارد .
میزان حافظه : قابلیت ذخیره سازی ماساژهای اجرا شده و اجرای مجدد آنها
قابلیت مغناطیس درمانی : با استفاده از مگنت در قسمت های ماساژ دهنده باعث تسریع جریان خون موثر می شود و کمک زیادی به ماساژ درمانی میکند
بالا و پایین رفتن ناحیه پشت کمر: امکان نشسته و خوابیده شدن مبل ماساژور
قابلیت استفاده تجاری : آیا صندلی مورد نظر اسکناس خور است ؟ یا قابلیت استفاده طولانی در مراکز عمومی از قبیل مترو و فرودگاه و کافی شاپ و ..... را دارا می باشد یا اینکه برای استفاده در منزل است ؟

5- برند ، گارانتی و کشور سازنده صندلی ماساژور : برخی از افراد حساسیت خاصی روی كشور سازنده دستگاهی كه خریداری می كنند دارند. اكثر صندلی ماساژورهای موجود در بازار ایران ساخت كشورهای تایوان، چین، اسپانیا، سوییس می باشند. این پارامتر تاثیر بسزایی در قیمت صندلی ماساژور خواهد داشت كه همیشه باعث افزایش كیفیت نیست. نكته ای كه بیشتر حایز اهمیت است، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی ماساژوری است كه خریداری می نمایید. تمامی صندلی ماساژورهای ایران سی نت دارای گارانتی اورجینال شركت سازنده می باشد كه در جزییات كالا قابل مشاهده است.

منبع:  http://irancnet.ir مرجع نخصصی مشاوره و خرید انواع لوازم ورزشی,پزشکی,تفریحی و ماساژور ایران سی نت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







گیره کوچک کننده بینی - گیره کوچک کننده بینی ساخت وبلاگ رایگان - ساخت وبلاگ رایگان قیمت دانگل براوو شکم بند لاغری میس بلت دانگل ezcast ناخن گیر برقی روتو کمربند لاغری میس بلت عینک آفتابی